'compass'

szakmai programok, képzések, tudástár

  1. ÖSVÉNY KONFERENCIA

    mi az ÖSVÉNY  – Magyar Tapasztalati Tanulás Konferencia célja?

    • nemzetközi és hazai előadók, szakemberek közreműködésével széles körben bemutatni a módszertant és annak alkalmazásait a magyar szakmai közönségnek, döntéshozóknak, érdeklődőknek.

    • tapasztalati tanulással foglalkozó, azt alkalmazó szakemberek bemutatkozása, kapcsolatépítése, eszmecseréje, szakmai kérdések, (például a szakma jövőképének) megvitatása, szakemberek továbbképzése.

    • együttműködések kialakításának támogatása és közösségi célú, demokratikus értékeket képviselő párbeszédek kezdeményezése.

    • hagyományteremtés – évente ismétlődő konferencia-sorozat elindítása.

    kinek szólt a konferencia?

    • mindenkinek, aki szeretné megismerni a tapasztalati tanulás elméletét és gyakorlatát vagy aki számára fontos, hogy a folyamat értékei mentén dolgozzon egyénekkel vagy csoportokkal.
    • a leginkább érintett szakmacsoportok: pedagógusok, szervezetfejlesztési tanácsadók, trénerek, coachok, outdoor trénerek, pszichológusok, terapeuták, szociális szakemberek, magas-kötélpálya instruktorok, tábori vezetők, képzők és más, emberekkel foglalkozó szakemberek.

    A konferencia munkanyelve: MAGYAR és ANGOL

    milyen kérdésekre kaphatnak választ a résztvevők?

    • mi a tapasztalati tanulás? (Hol, hogyan, milyen céllal alkalmazható?)
    • mi az élménypedagógia? Mi a gyökere, milyen utat járt be és hol tart ma Európában, a Tengeren-túlon és Magyarországon?
    • mi a vadon-, és kalandterápia? Hogyan kapcsolódik a természet a terápiás folyamathoz? Kinek, milyen indikációval alkalmazható? Hogyan kapcsolódik mindehhez az élményterápia? Kik, hogyan, hol alkalmazzák külföldön és itthon?
    • mi a tapasztalati tanulás alapú szervezet-, vezető- és készségfejlesztés? Melyek a vállfajai és a ma ismert, alklamazott módszerei?
    • mi az outdoor tréning? Mi az, ami már meghonosodott Magyarországon, ami már kissé megkopott és ami még el sem érkezett?
    • mi a szakma története és mai megjelenési formái, tevékenységei és programjai külföldön és hazánkban?
    • hogyan válhat valaki tapasztalati tanulás alapú fejlesztővé/képző szakemberré? Hol, hogyan, kitől és mit lehet tanulni?
    a szakmai rendezvény fővédnöke: Dr. Vekerdy Tamás

     

    bővebben az ÖSVÉNY konferencia hivatalos honlapján tájékozódhattok
    www.tapasztalati-tanulas-konferencia.hu
    www.osvenykonferencia.hu

     

  2. + 2015, 2016

    #1  –  Szabadság és Alkalmazkodás

    2015 júniusában régi álmunk vált valóra ennek az eseménynek a jóvoltából: sok izgalmas külföldi konferencia és képzés után végre eljött az ideje, hogy itthon, SAJÁT KÖREINKBEN is lehetőség nyílt találkozni, tapasztalni, reflektálni és tanulni. Arról ami összeköt bennünket: magáról a tapasztalati tanulásról.

    Reményeink beteljesedtek: nagyon különböző szakemberek töltöttek együtt három izgalmas napot, azzal a szándékkal, hogy megismerjék egymást, hogy valamit tanuljanak magukról és lehetőség szerint kapcsolatba kerüljenek a természettel is.

     

    A 2015-ös év előadóinak bemutatkozása (programfüzet 5. és 28. oldalaktól) a workshopok absztraktjainak leírása és a program megtalálható a
    letölthető PROGRAMFÜZETBEN ITT!
    Az első ÖSVÉNYről további archív adatok, a plenáris előadások meghívott előadóiról, absztraktjaikról ITT olvashattok

     

    #2. Távlatok és mélységek

    Az Ösvény2015 konferencián megismerhettünk egy módszert, a tapasztalati tanulás alapú programok alapjait

    – Tapasztalati Tanulás Köre,

    – filozófiai hátterét (Szabadság és Alkalmazkodás),

    – számos szakember munkáját workshopokon és előadások keresztül, az oktatási, szociális vagy terápiás területekről.

    A tapasztalati tanulás alapú programok felhasználási területei, módjai, célcsoportjai, formái, ezek sokszínűsége igazi TÁVLATOKAT nyithat, a tapasztalás minősége és annak reflexiós szintje, az elérhető változás mértéke pedig igazi MÉLYSÉGEKET tárhat fel előttünk.

    A mai magyar élménypedagógia, kalandterápia és tapasztalati tanulás alapú szervezetfejlesztés szakembereinek, minden kezdő vagy gyakorlott érdeklődőnek kínáltunk hazai és nemzetközi kitekintést jól működő programok bemutatásán keresztül, a szakma “nagy öregjeit” meghívva köreinkbe: Ausztráliából, az USA-ból, Belgiumból, Németországból és Angliából.

     
    A 2016-os év PROGRAMFÜZETE letölthető ITT (borító) és ITT (tartalom)
    Az második ÖSVÉNYről további archív adatok, a plenáris előadások meghívott előadóiról, absztraktjaikról ITT olvashattok
  3. + 2017

    #3  A tapasztalat a híd, amely összeköt minket a világgal

    A 2017-es, sorban a harmadik Magyar Tapasztalati Tanulás Konferencia meghívott előadói három kontinensről érkeztek, egymás kultúráit tekintve azonban sok egymást átfedő tapasztalásuk van.

    Mike Gass professzor a tapasztalati oktatók családjának nagy öregje és a kalandterápiás irodalom úttörője.

    Tony Dixon, a nagy múltra visszatekintő, jelentős szakmai újító Santa Fe Mountain Centre (USA, New Mexico) igazgatója, a kortárs gyakorlati szakemberek legjobb példái közé tartozik, csakúgy, mint az egyébként az USA-ban edződött, de ma Portugália egyik legmenőbb non-profitjának, a Pressley Ridge-nek vezetője Katia Almeida.

    Az ukrán családból származó Stephan Natynczuk Angliában született és ma, amellett hogy egyetemen tanít, nagy energiákat fektet a tapasztalati tanulás és kalandterápia non-profit és for-profit szférában való megerősítésébe is.

    Ping-Huang Liao, a Taiwani Outward Bound szakmai vezetője igazán izgalmas vendégünkvolt, mert bár kínai írásjelekből szerkesztett sms-t ír, mégis érteni látszik a nyugati gondolkodást és a világok közötti hídépítés fáradhatatlan híve.

    Amerikai, pán-európai és ázsiai elmék, hasonló tapasztalások, hasonló hitek, mégis meghatározó különbségek.

    A konferencián 14 országból érkeztek előadók és résztvevők, összesen 133 szakember. Felejthetetlen volt.

    A konferencia programfüzete letölthető ITT.
    Honlapja – előadókkal, absztraktokkal, programmal – elérhető IDE KATTINTVA.

  1. TAPASZTALATI OUTDOOR TRÉNER ÉS TANÁCSADÓ KÉPZÉS – VADON-KALANDTERÁPIÁS SPECIALIZÁCIÓVAL

    A kéTTé Alapítvány az AHA! Outdoor Kft. háttértámogatásával 2016. nyarán elindította 1+2 szemeszteres képzését.

    A képzés általános leírása

    A képzést egy 9 napos BÁZIS-SZEMINÁRIUM indítja, mely alkalmat ad a módszertannal tapasztalati úton való ismerkedésre, illetve lehetőséget biztosít saját-élmény megszerzésére “expedíciós” körülmények között. A szeminárium elvégzése alapfeltétele az ősszel folytatódó, további 2 szemeszterből álló képzésnek, de természetesen önmagában tekintve is értékes élményekkel, tapasztalatokkal gazdagít minden résztvevőt.

    A képzés tartalmaz mind elméleti, mind gyakorlati órákat, elsősorban tapasztalati úton való tanulásra építve, túlnyomó részt természeti közegben, de alkalmaz e-learning (önálló tanulás) elemeket is, illetve külföldi oktatók általi kontakt és online prezentációkat, workshopokat, webinariumot.

    A képzést hazai és nemzetközi trénerek, terapeuták vezetik, illetve  válaszható egyéb módszertani képzéseket is javaslunk, kínálunk majd – moduláris rendszerben.

     

    TT & VKT képzési folyamat (1+2 szemeszter) részvételi feltételei

    Jelentkezési feltételek

    • Min. 21 éves kor

    • Megkezdett vagy befejezett felsőfokú tanulmányok :

    Tapasztalati Tréner

    Vadon-, és Kalandterapeuta

    pszichológia, szociális szakok, pedagógiai szakok, mentálhigiéné, egészségügy, testnevelés, andragógia, antropológia, közgazdaságtan, jog, műszaki és művészet tudományok, stb

    pszichológia, szociális szakok, pedagógiai (tanári ill. óvodapedagógiai) szakok, mentálhigiéné, egészségügy / orvosi, testnevelés, andragógia, antropológia

    • Életrajz és motivációs levél (tt.vkt.kepzes@gmail.com email címre küldve – április 20-ig)
    • Alkalmazott angol nyelvtudás (a képzés szakirodalmi és alkalmankénti modul-nyelve)

    • Egészségügyi alkalmasság (alap állóképesség, a jelentkezőnek képesnek kell lennie kb. 15 kg-os hátizsákkal, hegyi, erdei terepen több napot gyalogolni – a jelentkezés lezárta után egészségügyi lap kitöltésére lesz szükség)

    Részvételi feltételek

    • Egyéni tanulmányi szerződések megkötése

    • Bázis szeminárium  egészén és a további szemeszterek moduljainak 90 %-án való aktív részvétel + e-learning modulok teljesítése (szakirodalom feldolgozás, egyéni és csoportos feladatok megoldása és konzultációk)

    • Képzési díjak megadott határidőkig való rendezése – egyéni tanulmányi szerződések alapján ( Bázis-szeminárium és egyes modulok díjainak alkalmi kiegyenlítése vagy a szemeszterenkénti ill a teljes képzési folyamat díjának egyösszegű befizetése )

     

  2. + bázis szeminárium

    A 9 napos képzés első és utolsó napjai egy hegyi/erdei “bázison” zajlanak majd, a köztük lévő napokon egy 5 napos “expedíción” (közös túrán) alapuló csoportmunka zajlik. Az outdoor, tapasztalati, természeti élmények gyűjtésén és feldolgozásán kívül egyéni és kis csoportos önismereti gyakorlatokat, helyzeteket is kínálunk (természeti szimbólumokkal, metafórákkal való egyéni és csoportos munka).

    A 9 nap során a saját élmény mellett a résztvevőknek alkalmuk lesz

    • megismerni a tapasztalati tréneri munka és vadon-,kalandterápia legfontosabb alapvetéseit, ún. soft-, és hard-skilleket

    • megtapasztalni a szemlélet sajátosságait

    • találkozni, együtt lenni, közös tapasztalatokat szerezni a képzést vezető szakemberrekkel (trénerek, terapeuták).

    A BÁZIS-szemináriumon való részvétel feltétele a további két szemeszterre való jelentkezésnek és hosszú távon az alapítvány szakmai munkájában való (önkéntes, asszisztensi, terapeuta) részvételnek, együttműködésnek is.

  3. + tt-vkt képzés (+2 szemeszter)

    A Tapasztalati / Outdoor Tréner és Tanácsadó – Vadon-, Kalandterapiás Specializációval KÉPZÉS

    célja olyan kompetens szakemberek képzése, akik magabiztosan dolgoznak természeti környezetben, a csoportdinamika, soft és hard skillek átfogó alapismeretével.

    A képzés moduljainak megnevezése és óraszáma

    Bázis-szeminárium – 9/10 napos bentlakásos, 5 napos expedíciót is magába foglaló szeminárium

    I. szemeszter – kontakt órák

    1. modul – Elméleti alapok – történetiség, szemlélet, EE_ABC_WT_AT , alkalmazott pszichológiai modellek, Biztonságos létezés a tremészetben (Outdoor Skills II.), Rendszerszemlélet, Interdiszciplinaritás outdoor környezetben / minden tapasztalati úton – 30 óra

    2.  modul – Outdoor módszerek, hard és soft technikák, alkalmazási területek , kötéltechnikai alapok (Outdoor Skills III.) , Metafórák-Szimbólumok-Játékok. Alkalmazási területek és célcsoportok sajátosságai  – elmélet és gyakorlat / + “Tapasztalati Oktatás (experiential edication – EE) – vadon-, és kanadterápia alapjai”   interaktív online prezentáció és workshop Prof.Dr. Christine L. Norton (Texas University, USA) – 30 óra

    3. modul –  Csoportdinamika alapjai, csoportvezetés és facilitálás – elmélet és gyakorlat / vendégoktató Luk Peeters (Belgium)– 30 óra
    4. modul – Reflexió, visszajelzés, feldolgozás (Active Reviewing) – elmélet és gyakorlat / vendégoktató Dr Roger Greenaway (UK) – 30 óra

    5. modul – EXTRA LESSON – Video Interaction Guidence – Theory and Practice / Communication Theries and some Practice (Gordon, Rogers)

      “When Volatile Situations Arise During Processing & Reflection”  Prof.Dr. Tony Alvarez (USA) / 90 min. interactive, online webinar

    Az első szemeszter idején e-learningben töltött tanulási órák (on-line konzultáció, Webinarium, önálló és csoportos tanulás) + min 12 óra

    II. szemeszter – kontakt órák

    1. modul – Outdoor tréningtől a terápiás csoportokig – beavatkozási szintek diagnosztikája, Tapasztalati tanulás módszertanának alkalmazása szervezetekkel való munkában, cselekvésorientált értelmezések + reflexió Maróti Tamással, Struktúra, design, programtervezés – outdoor settingben, Csoportvezetés – visszajelzés – feldolgozás – Segítő Kapcsolat II.,  Facilitálás – HALLGATÓI GYAKORLAT. –  40 óra

    2. modul – Nehéz és egyéni helyzetek, terápiás alkalmazás + reflexió, / ÖNKÉNTES RÉSZTVEVŐI CSOPORT (demo 2 napos) vezetése/ facilitálás – HALLGATÓI GYAKORLAT

      – 40 óra

    3. modul – Csoportvezetés – visszajelzés – feldolgozás – Segítő Kapcsolat III /  ÖKO-PSZICHOLÓGIA – elméleti bevezetés és sajátélményű WORKSHOP , Anat Raphael-lel (Izrael) – 40 óra

    4. modul – A tanultak gyakorlati alkalmazása, portfólió készítés, csoportvizsga – 20 óra

    A második szemeszter idején e-learningben töltött tanulási órák (on-line konzultáció, Webinarium, önálló és csoportos tanulás) + min. 12 óra

     

    A képzés felépítése

    KONTAKT Modulok – lehetőség szerint természeti környezetben (Mátra, Börzsöny, Pilis)

    E-learning

    • szakirodalom feldolgozások (quizek, rövid esszék, konzultáció)

    • páros / kiscsoportos és nagy csoportos feladatmegoldások, fórum

    • ON-LINE interaktív prezentációk nemzetözi előadók által , Webinariumok (USA, Ausztrália)

    ÚJ (KONTAKT MODUL ÓRÁKON KÍVÜLI) TANULÁSI FORMÁK áttekintése

    A képzés a tapasztalati tanulás gyakorlati és elméleti alapjainak és bizonyos modalitásainak, alkalmazásainak átadását tűzte ki célul. Mint ilyen, természetesen igyekszik minél több saját élményű gyakorlatot nyújtani.

    Mivel a kontakt órák mindössze 4-5 alkalommal valósulnak meg félévenként, szükségesnek és hasznosnak gondoljuk más tanulási formák bevezetését is, melyek a “passzív” időszakban is aktivizálják a hallgatókat, közös és egyéni tanulásra ösztönöznek, további egyéni vagy kis csoportos tapasztalásokat valósítanak meg – ezzel is mélyítve a képzési folyamatot.

    A kontakt modulon javasolt, ún. “passzív” időszakban hasznos tanulási forma a TANULÓCSOPORTOKBAN való közös tanulás.

    A HÁZI FELADAT – nomen est omen 🙂 – a passzív időszakban elvégzendő feladato(ka)t jelenti. Lesznek egyéni és kis csoportos (erre remek forma a tanulócsoport) feladatok

    A házi feladatot kérjük majd alkalomról alkalomra megoldani/elolvasni/feldolgozni – ezzel is támogatva a folyamatos tanulást és mélyebb megértést, gyorsabb haladát, közös gondolkodást és feldolgozást.

    A PORTFÓLIÓ nem más, mint az év közbeni gyakorlatok, tapasztalati helyzetek gyűjteménye, mely majd a képzés végi vizsga alkalmával kerül bemutatásra. Ezeket majd írott formában, nyomtatva, dossziába rendezve kérjük bemutatni arra az alkalomra. A folyamatos tanulást támogatjuk, így alkalomról alkalomra fogunk “portfólio feladatokat” kiadni, de természetesen időközben (év közben) semmilyen számonkérés nem lesz ezzel kacsolatban. Ha valakinek szupervíziós igénye lenne a megvalósítással, megoldással kapcsolatban, on-line , megadott időben és keretben kaphat segítséget tőlünk, a komolyabb időigényű személyes konzultációk már nehézkesebben megvalósíthatók, erre egyéni megbeszélés alapján kerülhet sor.

    A tanulócsoportok alkalmasak egymás segítésére, támogatására, közös feladatmegoldásokra – akár online, akár élőben találkoztok – a portfolio tekintetében is.

    Minden portfolio feladatnál kérjük, hogy jelöljétek ki végezte el a feladatot, gyakorlatot és milyen munka-felosztásban (egyénileg, párban, kis csoportban).

    Kiegészítő elemek

    „Kötelezően válsztható” – képzés egy teljes éve alatt min. 1 plusz kurzus, ajánlott kurzusok a hosszútávú szakmai tanulás és munka érdekében:

    • Elsősegély tanfolyam (magyar rdszben ősszel Dr.Molnár-Szabó vagy bármely nemzetközi Wilderness..)

    • Ipari alpin képzés

    • Alapfokú szilamászó (javasolt: KreaTúra)

    • Családterápiás v. Családrendszer terápiás képzés

    • Terápiás és csoportvezetői workshopok (pl, családterápiás, pszichodráma, szomatodráma, interartív… témákban)

    • Egyéb outdorr skilleket oktató képzések (vízi jártassági, bármely outdoor sport oktatói/vezetői stb…)

      • Szakmai rendezvények, konferenciák (nemzetközi és magyar: Ösvény, EEE, EOE, IATC, GATE, etc…)

    A képzés elvégzésével megszerezhető  dokumentum 

    Tapasztalati / Outdoor Tréner és Tanácsadó – vadon.kalandterápiás specializációval – oklevél (tanusítvány)

    Speciális kiegészítő feltételekkel:

    + Vadon-és Kalandterapeuta oklevél szerezhető

    A vizsgára  bocsátás ill. tanusítvány megszerzésének feltételei:

    • Egészségügyi alkalmasság

    • Megkezdett vagy befejezett felsőfokú tanulmányok

    • Megkezdett vagy befejezett 150 igazolt önismereti óra

    • Min EGY extra kurzus / kötelezően választható kiegészítő képzés megkezdése vagy elvégzése

    • RÉSZVÉTEL:

      • Bázis szeminárium egészén

      • és a további szemeszterek moduljainak 90 %-án való aktív részvétel

      • + e-learning modulok teljesítése (szakirodalom feldolgozás, egyéni és csoportos feladatok megoldása és konzultációk)

      • és gyakorlat igazolása (min. 16 óra az első és további min 32 óra második szemeszterben)

    • Képzési díjak megadott határidőkig való rendezése – egyéni tanulmányi szerződések alapján

    Specializáció

    VADON-, KALANDTERAPEUTA”  (WAT Therapist) címet (is) az a szakember kaphat képzés befejeztével, aki

    • Felsőfokú (MA) pszichológus diplomával

    Vagy

    • Felsőfokú (MA) orvos, szociális munkás, szociálpedagógus, pedagógus, óvodapedagógus, pasztorál-pszichológus, védőnő, mentálhigiénikus, lelki-gondozó diplomával ÉS

      • egy módszerspecifikus terápiás végzettséggel (családterapeuta, családi tanácsadó, családrendszer terapeuta, pszichodráma/ szomatodráma középfokú vezető, integrál terapeuta, hipnoterapeuta,  stb.)

    • Rendelkezik min 250 óra igazolt önismereti órával

    Képzéshez tartozó gyakorlat

    1. szemeszterben 16 óra gyakorlat

    2. szemeszterben 32 óra gyakorlat az előírás.

    Egyéni tervezési és szervezési folyamatban, szupervízió mellett, igazolással adminisztrálva.  (Ide tartozik minden témához illeszkedő programokban való önkéntes munka)

    Egyéni ütemezés alapján.

    Vizsga – Zárás

    A vizsga szervezésének módja és formája

    Csoportos vizsga – elmélet és gyakorlat, utolsó modul alkalmával

     

    A képzésről bővebben ITT olvashat

     

  1. SZAKMAI PROGRAMOK, WORKSHOPOK

    Szervezetünk célkitűzései között szerepel a Tapasztalati Tanulás módszertanának

    • fejlesztése
    • terjesztése
    • szakmai képzéseinek szervezése.

    A legjelentősebb ilyen szakmai fórum az ÖSVÉNY Konferencia, mely egy évente megrendezésre kerülő nemzetközi szakmai találkozó,

    erről bővebben a rendezvény saját honlapján (www.osvenykonferencia.hu) tájékozódhatsz.

    Időről-időre további szakmai workshopokat is szervezünk, rendszerint külföldi vendégoktatók meghívásával, az utóbbi években elfogadták meghívásunkat több napos workshopok vezetésére, például:

    Luk Peeters, Belgiumból,

    Roger Greenaway, Angliából,

    Frank Grant, Angliából,

    Dr Denise Mitten, USA-ból,

    Dr Mike Gass, USA-ból,

    Anath Raphael, Izraelből.

     

    Továbbra is, a szakmai igényelnek és lehetőségeknek megfelelően folytatjuk ezeket a tevékenységeket!

    KÖVESSÉTEK sz oldalt, a friss híreket!

     

     

  2. + dr mike gass (USA) : funkcionális változások előidézése / creating functional change – WORKSHOP

    Funkcionális változások előidézése: a tapasztalati tanulásban rejlő előnyök /

    Creating functional change: the adventages of experimental  learning

     

    A workshop során megvizsgálunk hetet azon kulcsfontosságú tényezők közül, melyek közrejátszanak abban, hogy a tapasztalati tanulás funkcionális változást idézzen elő az emberek életében. A prezentáció esettanulmányokat, gyakorlati helyzeteket, kutatásokat és a fő elméleti alapvetéseket tartalmazza e tényezők jelentőségének alátámasztása érdekében. Az esetek között oktatási, vállalati és terápiás helyzetek is szerepelnek. A résztvevők annak kognitív, emocionális és fizikai megértésével távoznak majd, hogy hogyan működik a tapasztalati tanulás.

    In this workshop we will explore seven of the key reasons on how experiential learning helps to create functional change in people’s lives. In his presentation, we will use case studies, experiential activities, research, and key theoretical principles to highlight these reasons. Client stories will include applications to educational, corporate, and therapeutic settings. Participants will leave with a cognitive, emotional, and physical understanding how experiential learning works!

     

    2017. június 26. hétfő / egész napos workshop / Helyszín: Walden Hotel, Dobogókő

    bővebben a workshopról ITT olvashat / Please find more information HERE

     

     

  1. DR. WERNER MICHL: ÉLMÉNYPEDAGÓGIA –> c. KÖNYV RENDELÉS

    2017-ben a kéTTé Alapítvány megkapta a fordítási és kiadái jogát a

    Werner Michl: ÉLMÉNYPEDAGÓGAI című könyvének.

    Magyar nyelven ez az első olyan élménypedagógiáról szóló könyv, mely áttekinti a teljes történetiségét, szakmai kérdéseit, legfontosabb modelljeit és azok gyakorlati alkalmazásait.

    Egy olyan elméleti szakkönyv, mely elengedhetetlen alaptudást és a későbbi alkalmazás tervezését segíti.

    A könyvből megtudhatod, honnan származik és hogyan hat ez a módszer, olvashatsz a tanulási modellekről és a tanulás során alkalmazható metafórákról!

    NEKED SZÓL A KÖNYV:

    – HA SZERETNÉL TÖBBET MEGTUDNI ARRÓL, HOGY MITŐL TÖBB AZ ‘ÉLMÉNYPEDAGÓGIA’ AZ ‘ÉLMÉNY’-NÉL, MERT TUDATOS FEJLESZTŐ, SEGÍTŐ VAGY, AKI A TAPSZTALATI TANULÁSBAN HISZ

    – HA ÉRDEKEL AZ ÉLMÉNYPEDAGÓGIA TÖRTÉNETE – MERT SZAKDOLGOZATOT, BEADANDÓT, TANULMÁNYT ÍRSZ

    – HA MEG AKAROD ÉRTENI, HOGY MITŐL ÉS HOGYAN MŰKÖDIK A TAPASZTALATI TANULÁS, MERT SZERETNÉD TÁGÍTANI A FELHASZNÁLHATÓ TANULÁSI, FEJLŐDÉSI HELYZETEKET A MUNKÁDBAN

    – HA TUDNI SZERETNÉD, HOGY TE A METAFÓRIKUS TANULÁS MELYIK MÓDJÁT GYAKOROLOD, MERT SZERETED, HA TUDOD, MIT CSINÁLSZ

    – S HA MINDEZEKRŐL VALAKIVEL VALAHA BESZÉLGETNED KELL ÉS SZERETNÉL KOMPETENS MÓDON ESZMÉT CSERÉLNI

     

    Megrendelés és további információk ITT olvashatók (elmenypedagogia.hu)